Det får du med i et forløb

  • I et forløb vil du modtage et skema over dine personlige træningezoner.
  • Dit træningsprogram vil være tilgængeligt på Trainingpeaks for 3 uger af gangen.
  • Du afgør selv om du vil træne 4, 5, 6 eller 7 dage om ugen.
  • Du vil have mulighed for at stille spørgsmål på mail. 
  • Du vil få tilbagemeldning på ugens træning, hvis du sender en mail om hvordan træningen er gået.

Du kan købe et forløb på 6 eller 15 uger ved at vælge WEB-SHOP øverst på forsiden.


Hvad får du ud af et forløb?

Du skal forvente at der vil går ca 4 til 6 uger før du begynder at kunne mærke tydelig forbedring på dit løb. Men du vil løbende kunne mærke små fremskridt, som er svære at måle fra træning til træning.  

Du kan vælge, om du vil bruge et forløb på at bygge en god grundform op, hvor din evne til at forbrænde fedt bliver bedre. Så får du mere overskud, når du løber og du vil kunne løbe med et højere tempo.Efter et forløb med grundtræning ender du med at have en god base, som du er klar til at bygge videre på til de kommende konkurrencer. 

Vælger du et forløb med grundtræning, så vil jeg anbefale, at du forsætter i et forløb med specifik træning. Specifik træning er træning titrettelagt med fokus på et bestemt mål på en given distance. 

Du kan også vælge at springe grundtræningsforløbet over og starte direkte på et specifikt forløb frem mod dit mål, hvis du har en god grundform.

Jeg vil klart anbefale at starte ud med et grundforløb og forsætte med et specifikt forløb. Det er en anden måde at tænke træning på, og det er en fordel at få denne tankegang implementeret allerede i grundforløbet. Den specifikke træning løfter dit løb til et højere niveau efter endt grundtræning. 




POWER-RUNNING.DK, CVR-NR.: 31562619 ved Peter Andersen, Fundertoften 28, 8600 Silkeborg,

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk